نُت فارسی 300 آهنگ

 

یادگیری آسان ارگ با نت فارسی

فهرست  نُتهای فارسی معمولی 

دو  ر می فا ، انواع آهنگها ، بدون متن شعر و  آکورد   

0- دانلود راهنماي نتهای فارسی

1سلطان قلبم                  

2- الهه ناز   از  معین

3- رشيد خان

4- مبارك باد

5- تولدت مبارك                   

6- نوائي نوائي

7- بابا كرم                                

8 - مرغ سحر                 شجريان

9 - خواب هاي طلا ئي

10- سرود ملي

11سرود اي ايران

12 - جان مريم                  استاد نوري              

13- غوغاي ستارگان      محمد   اصفهاني           

14 - ميخوام به اصفهان برگردم       (معين)    

15شراره                      سعيد آسايش               

16نازي جون                 شهرام كاشاني              

17- تو اين زمونه             نوش آفرين

18- نسترن                     فرشيد

19- دل اي دل                ليلا فروهر

20 - پرنده مهاجر            كوروش يغمائي

21من يه پرندم (با شعر)      از      ايرج

22 - بري باخ   منصور         آذري

23 - رنگ الماسي              آذري

24 - بياز گجلر                    آذري                     

25 - اُلماز الماز                   آذري                        

26 - بلاليم   ( محسون)      تركي

27 - من سازگارم       سعيد شايسته

28 - دختر تهروني      سعيد شايسته

29 - تو مثل گلي        سعيد پور سعید

30 - قربوني              سعيد شايسته

31 - طناز                   سعيد شايسته

32قدو بالا                     ويگن

33 - زن زيبا                     ويگن

34 - كلاغ پر                     ويگن

35- (شانه) در حلقه مويت          ويگن

36 - مينا خانم                   كردي

37 - برزي برزي                 كردي

38- پاپو سليماني             كردي                       

39 - قاسم آبادي            شمالي                     

40 -  شما لي   گیلکی هوا تاریک مه چش کورابو                            

41 - سپيده جانم           شمالي

42 - هوار هوار                 بندري

43 - دريا دريا                     بندري

44 - هله دان دان              بندري

45 - دوبي دوبي               بندري

46 - خالو خالو                    بندري

47 - حالا ياروم مياد           بندري       (معين)

48 - بيقراروم توايكه          بندري

49 - اونجا كيه كيه                            گو گو ش

50 - يه سينه ريز الماس                         اميد

51- اي گل رويائي                                  اميد

52- امشب ميخوام مست بشم               اميد

53 – آره تو مهشري                                اميد

54 – آهاي فرياد فرياد                             اميد

55 – ياسمين                                          اميد

56 - نيلوفر                                             مارتيك

57 – دختر ايروني                                     اندي

58-  شيطنت                                          اندي

59 – حنا                                              اندي

60- چه خو شكل شدي امشب                     اندي

61 - شيرين جان                                    (هايده)

62 - ساقی ساقی  ای ساقی                 الهه 

63 - كه امشب شب عيده                           (هايده)

64 - اميدم رامگير از من                          (هايده)

65 -  گل و گلدون من                صولتي

66 - اي قشنگ تر از پريا         شهرام شب پره

67 - خانوم گل                       ابي

68 - جعبه                            ابي

69 - عسل                     داوود بهبودي

70 - من براش بيس ميزنم      كاميار

71 - خاطر خواه ( شاد )         عهديه

72 - خوشگل مو شرابي        احمد آزاد

73 - ليلي و مجنون اومدن      عارف

74 - تو اگه با من باشي         عارف

75 - موقعه بزن و بكوبه         مرتضي

76 - گل پري جون

77 - لب كارون               آغاسي 

78 - مرو با ديگري          آغاسي

79 - بزنم به تخته            قادري

80 -  محراب نگات  از      یساری

81 - روزي كه ازتوجداشم .     افسر شهيدي

82 -الماز                            (گونل)         تركيه اي

83 - چايي چايي                  (عاصف )    بندري

84 - تو قلبم تو رو دارم   از   حمیرا       با شعر

85 - حالا تو جون مني             (حميرا)

86 -  عطر شكوفه                 (حميرا)

87 - حرفت حرف من             رسائي

88 - نامزدمو بدين برم            سرژيك

89 -  مادر(ما چهارتا برادر)     سرژيك

90بهاره                           مهر شاد

91 - جوني جونم   (ليلافروهر)     بندري

92 - امشوشوشه   (سندي)           بندري

93 - سيا نرمه نرمه  (ناهيد)         بندري

94دختر بندري  ( كاشاني)         بندري

95 - دختر احمد آباد                  بندري

96- از اون بالا كفتر مي آيه         بندري

97 - مي خونم با بلم رون            بندري

98 - آبادان شهر وفاست (شيلا)     بندري

99 - آي ذوليخاه آي ذوليخاه         مرتضي

100 - چشاي وجه پلنگش           مرتضي

101- يه حلقه طلا ئي                  معين

102- بيا بخون عزيزم (فيروزه)      افغاني

103- ابرو كموني ليلا               (سروش) 

104گلي خوشگلي                سعيد شايسته

105- دل من يه ياري داره        سعيد شايسته

106 -بت پرست               ( آغاسي )     

107 - سنگ تراش              (آغاسي)

108 – آهنگ سريال عمر گل لا له

109 -  شعمدوني                سامان

110 - ياد تو  (بي توچه بي تابم من) معين

111 - وا ويلا ليلي           (شهرام)

112 - ناري ناري ناري

113 - مي خوام برم كردستان (جمشيد)

114 - مهره مارداري     (سعيد آسايش)

115 - من آمدام واي واي   (گوگوش)

116 - كجا كجائي ياروم     (افغاني)

117 - مينا جان              (افغاني)

118 - دلبر و جانم          (افغاني)

119 - شب جمعه ست   (اميد جهان)

120 - ستاره آي ستاره        شمالي

121 - سليمه جان             شمالي

122 - آهاي عاشق تراز من (فرشته)

123 - دختر چه قشنگي     (قادري)

124 - رقص شادي بكنيم  (بهبودي)

125 - زينو زينو             بندري

126 - نگران مني          مرتضي پاشائي

127 -  اين آخرين باره          ابي

128گل پونه ها               ايرج بسطامي

129 - ماه كه در اومد           صادق نژوكي

130- مستي          از          اسفند يار 

 131 - دخترآباداني  اي مه بندر    شيلاا 

132 - من مرد تنهاي شبم     از    حبيب

133 - گلهاي گل خونه اي            حبيب

134 - اي جونم                سامي بيگي

135- باران ببار  از                   گوگوش

136- گل پونه گل من  از             اندي

137- دوست دارم   از                   گروه سون

138- شبا همش به ميخونه ميرم  از   هايده

139- خوش فدم    (جديد)    از            اميد

140-  با من قدم بزن  از                 مهران

141 - فردا تو می آیی  از  هوشمند عقیلی

142 -  امشب شب رقصه     از شهرام شب پره 

143 - دونه دونه  با شعر    از    فرزاد فرزین 

144 - مژده              از         السید و آرمین

145 – نگو تمومه                            از   مهستی 

146 –شاید اگر دائم بودی کنارم  از      مهستی

147 - وای دلم تنگه                             مهستی

148 -مثل تموم عالم                            مهستی 

149 -همه چی آرومه                         طالب زاده

150 - قصه عشق     از                        ابی

151 - Bir Kulunu Cok Sevdim   ابراهیم تاتلیس

152 - دختر عمو جون      از                   راد

153 - لعبتی هزار ماشالا                 شاهرخ

154 - غربت    ترکیه ای   از        معزز

155 - درخت    از                         ابی

156- تو میای (معبد)             شمائی زاده

157- عروس مهتاب                  عاصف

158 - دل عاشقه  از                 آرمین

159 - مثال تور ماهیا ( حوا )     ویگن

160- قصه بارون   از                  اندی

161- قصر صدف از                    عارف

162- آره تو بهاری از                  امید

163- دونیا دونیا (ترکیه ای)    از  گونل

164 - باجشات اگه نگام کنی  از   دانیال

165 - يه شبگرد عاشق    از   مرتضي شرفي

166 -خانومي چشماتو واكن   از مهرداد 

167 - تو تنهائي قلبم   از             هايده

168 - غريبه (مسافر شهر غريب)  از  قميشي   

169 - صبر ایوب  از                 جواد یساری

170 - میاد امشب می دونم   از  آغاسی 

 171 افسوس که گذشته  از           منوچهر سخائی

172- خسته  ( بی تو شبها همدم من ) از      امید  

173 -مو طلائی               از                            امید

174 -آشتی آشتی (ریتم بندری) از          نوش آفرین

175 - دختر ایرونی           از                  سعید پور سعید

176 - زنگ  صدات ودوست دارم   از      راشید

177 - تموم این حرفه بهونه ست   از     لیلا فروهر

178- بهانه ترانه ئی                       از     لیلا فروهر

179- دورا  دورا   (ترکیه ای)           از            امرا

180- سفر کردم                              از          معین

181امان از اون چشم سیات          از        منصور

182 - مداد رنگی                      از                ابی

183- عزیز دلمی                    از           منصور

184- فدات شم -                  از            عبدالمالکی

185- بابا کرم                         از           جلال همتی

186- گلهای شادی                از           حبیب

187- شیناناری ناری نا (ترکیه ای) باز خوانی به فارسی   از امین حبیبی

188- دولدور      ترکیه ای      از             ادنان

189- بهار اومد گلها واشد       از          مارتیک

190خانومم -توئی آرومم      از           داوود   چر گری

191- نیلوفر                             از            اندی و کورس

192- ا گه عشق همینه          از            اندی

193- الهی الهی                     از       جواد یساری

194- ناهید خوشگله              از         رضا جعفری

195- عزیزم  دل من تورو میخواد   از        سعید    پور سعید

196-فدات شم                          از            سامی بیگی

197- رو  در و دیوار این شهر      از           محمد زارع 

198- دنیای من تو ئی تو            از           حمید فلاح

199- عشق من                         از            فرزین

200-  آن شب که تو بی من  از                عارف

201- وعده   (میگم بمون میگی نمیشه)  از لیلا فروهر

202- عسل خانوم           از   حمید اصغری

203- دلکم                          از عبدلمالکی

204- آراما   ترکیه ای            از  ابراهیم تاتلیس

205- پریچهر                         از معین

206- پرنده                           از مارتیک

207- قالیچه حضرت سلیمون  از آغاسی

208- بگذر زمن ای آشنا         از عارف   با شعر 

209- دنیا فانی   ( ترکیه ای)   از    معزز

210- زن ایرونی تکه                 از   ویگن

211-  تنهای تنها     از       معین   (در گام اصلی دو مینور)

212 - عجب رسمیه        از       رسول نجفیان

213 - بدیدن من              از           هایده

214- حرفت حرف من      از   رسائی

215- سلام             از    داریوش

216 - تو منو دعوت کن  از  انوش

217 - سوغاتی (وقتی میای)  از  شکیلا

218- داش غلام       از    عارف     

219- عزیز بشینه کناروم      از گلوریا روحانی

220- عروسیه (امشب شبه)    از    ستار

221- بگو دل          از                 آوا

222- حس قشنگ  از           امیر یگانه

223- درکم کن        از        محسن یگانه

224- دلت با من     از         سامی بیگی

225-دلبر                از       امید جهان

226- عزیز دلم        از    سعید شایسته

227- با تو همیشه خوبم  از   احمد سعیدی

228- همینی که هست  از       علی زاده

229- نوازشم کن   از         سعید پورسعید

230- من برات یار میشم    از شمائی زاده 

231 - روزگار ( اگه بدونه روزگار)     از امید 

 232 - میاد بارون احساس         از مهستی

233 - آی انار انار              از مرتضی

 234 - امان امان بوقز لارین الینن   ترکی

235 -  خواهش میکنم الو           از گیتا

236 - ضربان قلب من      از شهاب تیام

237 - وای دلم              از  شهرام شپره

238 - آی بانو بانو خوشگلی  از آرین یاری با شعر

239 - به هم رسیدیم امشب     از حمید طالب زاده

240 - ای یار ای یار   از    امیر  شاملو 

241 - گوهر شب چراغه     از     شهرام شپره

242 - زیر بارون توی ایوون   از        امید

243- شیلا شیلا  قهر نکن     از     آغاسی

244- آهنگ عربی                 از    آغاسی 

245- آهنگ لامبادا

246 -وقتی من از تو بی خبر میمونم   از   شهرام صولتی

247 - دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه  از  مهستی

248 - تو این زمونه با شعر        از        کامبیز

249 -تو مستی من مستم        از        آغاسی

 250- تو گل بندری                    از        اندی

251 -دستو بزار تودستم     از      شمائی زاده

252 - من به تو نه نمیگم         از         امید 

253 - بنویس هرچی دلت خواست  از   مهستی 

254 - شهر بی تو  (یادم نمیره )     از     سوسن 

255 - نازنین یارم  کم بده آزارم       از   سوزان روشن

256 - جیگر  ( گریتو در میارم )      از  شهرام کاشانی   

257 - عروسی (شب شب شور وحاله ) از  لیلا فروهر

258 - بیشتر بیشتر      از   شمائی زاده

259 - عشق من یه عشق پاکه      از       حسن شجائی 

260 - مینا  یار خوشگل         از خسین بدیعی     (کوچه بازاری)

261 - نور امید  ( بی خبر یه روز اومد)         از عارف

262 - گریه نکن                                  از     فرزین

263 - از تو خوندن                            از سروش

264 - قسم   آهنگ مجلی لُری       از سعید شهروز

Yalan me - 265 یالان می (ترکیه ای)    از اوزجان 

266 - نخلستان (موج کف آلود)        از    تاجیک

267 - حس میکنم دیگه دوستم نداری    از   جهان

268 - گَل گَل  قارا گوز      از   مونا   (ترکیه ای)

269 - وفای دل (یه روز خودت میفهمی)  از   هایده

270 - عاشقت شدم ریزه ریزه                از    پویا  

271 - میخوامت (خاطر تو خیلی می خوام)  از منصور  

272 - تورو دوست دارم     از   بابک  جهانبخش  با شعر     

273 - چایی چایی             از    کوروس

274 -  عشقم این روزا       از   علیزاده   با شعر      

275 - سرود  خمینی ای امام               با  آکورد

276 - کلاغا  (اگه عاقل بودم من)  از منوچهر سخایی

277 - هایدی سویله (ترکیه ای)     از ابراهیم تاتلیس

278 - باز شب اومد     از عهدیه       با  شعر       

279  -  بلالیم  ترکیه ای از محسون در گام اصلی می مینور

280 - آهنگ آذری   رقص قزاقی ( لزگی)

281 - عزیزم                     از   عماد طالب زاده

282 یکی تو فکر عشقه   از   حمیرا   با شعر          

283  یک دل دارم و هزار خاطرخواه   از   عهدیه

284 - پائیزه    پائیزه     از             هایده

285 - حالا که سرنوشت   از   حمیرا

286 - وای که دیوانه شدم می روی      از  سپیده

287 - هربار این درو      از ماکان بند     (جدید)

288- نُت آهنگ بیکلام مجنون 6/8   از بیژن مرتضوی     گوش دادن به آهنگ اصلی در تلگرام

289 - نُت فارسی آهنگ سریال کارتنی  آنشرلی      با آکورد 

290 - زندگی میگن برای زنده هاست اما خدایا   از هایده  با زیرنویس شعر    

291 - عروسکی عروسکی             از اندی

292 - گل گلخونه من  (پر پرواز)     از عارف

293- چشمو ن سیاه  قربانت شوم    از     منصور

294- دنیای این روزای  من     از داریوش  با شعر                

295 - ای یار ای یار ای یار       از لیلا

296- دلمو  دلبر کم      از ناهید و شهرام  با زیر نویس شعر    

297- نُت فارسی ملا ممد جان  از پوران  با  زیرنویس شعر

298 - خواب ستاره  (نشسته ام باز کنار تو  )   از

299- نت فارسی باز منو کاشتی رفتی        از  مرتضی

300- نت فارسی شراب (مستم کن امشب ساقی کجایی) از پویا با شعر

قیمت هر عدد نت فارسی معمولی 7 هزار تومان

توجه ، نتهای لیست بالا بدون متن شعر و آکورد هستند

 

تو ضیحات خرید و دانلود در صفحه اول سایت

خرید آنلاین کل نتهای فارسی معمولی 300 آهنگ قیمت 350 تومان

  ادامه فهرست، نُتهای ویژه با متن شعر و آکورد هستند هر عدد 10 هزار تومان

به مطلب بعدی پایین تر صفحه بروید.

و یا اینجا کلیک کنید..

درصورت مشکل باز نشدن لینک و غیره به آدرس https://www.notefarsi.ir/  مراجعه فرمایید.

پرداخت با گوشی با کد  #4656*97*788* فروشگاه موسیقی پاپ

 

 

70% تخفیف برای خرید کامل 300 نُت فارسی

، در سایت  https://asannote.ir/

  دوستانی که با کامپیوتر کار می کنند از کلید f3 برای سرج کردن آهنگ مورد نظر استفاده کنند.

نت فارسی

برای فهرست تفکیک شده نُتهای فارسی اینجا کلیک کنید

 

 برای ادامه نُتهای فارسی ویژه با شعر و آکورد به پایین صفحه مطلب بعدی بروید..

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیست نتهای فارسی معمولی
برچسب‌ها: نُت فارسی نت فارسی ارگ نت گوشی ارگنت فارسی پیانو آموزش ارگنت فارسی ویلننت فارسی گیتار آموزش کیبورد

تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1397 | 20:4 | نویسنده : احمدیان پور |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.